New: Crushed Beaks

Opet sam kopao po youtube-u, i hvala silama što imam strpljenja za to inače ne bih otkrio Crushed Beaks. Kritičari ih svrstavaju u indie punk, noisy pop, dream punk, ali ja vam mogu reći da me izuzetno podsećaju na The Vaccines, tako da ukoliko ste fanovi ne postoji šansa da vam se ne svide ovi mladići.


I will alway be there to let you down/ Please stay don’t go

Tropes je njihova najnovija pesma, i kada vokal Matta izgovori u prvim taktovima Please stay don’t go svu svoju pažnju usmerite na pesmu i slušate mirno, sve dok u jednom trenutku ne poželite da skačete po sobi i razbacujete stvari kao u nekom američkom teenage filmu.

Ako ste preslušali Tropes i niste ostali imuni, vreme je da preslušate i ostale pesme kao što su Grim, Close-Ups, Sun Dogs ili Breakdown i ubrzo ćete postati fanovi koji će manično guglovati na kojim festivalima najbliže nama možete da ih čujete (ili sam to samo ja?), u svakom slučaju na vama je da sami procenite.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

