New: Swim Deep

Swim Deep su novi mladi indie pop bend iz Birmingema čiji debi album Where the Heaven Are We tek treba da izađe u junu ove godine. Iako izgledaju kao banda klinaca (dobro okej, kome ja govorim uopšte da je klinac sa svojih 18 godina… ali shvatate o čemu pričam) koji su zaglavljeni u devedesetima i kunu se u grandž i Kurta Kobejna, njihova muzika nikako nema besni i revoltirani grandž zvuk. Više su veseli, nekomercijalni pop sa nekim letnjim prizvukom u pesmama i sirovim sintisajzerima koji se čuju u pozadini.

Hej vidi, jedan čak i liči na Kurta ovde!

Objavili su za sada samo tri singla, a meni je Honey ulepšala jutro i odmah je stavljam na moju letnju plejlistu među Vaksinse i Libertinse!

P.S. Liriksi Don’t just dream in your sleep / It’s just lazy su me apsolutno kupili.

P.P.S. Upravo sam shvatila da izgledaju kao da je ceo Sonic Youth rodio četvoro dece.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

One response to “New: Swim Deep

  1. blairvonf

    mmm mini kurt kobejn ima ombre

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

