New: Tom Odell

Evo jedne slatkice na koju sam potpuno zaboravila! Ne znam kako mi se to desilo s obzirom na to da je apsolutno divan, ali razumite me zato što:
a) previše nove muzike izlazi u poslednje vreme
b) ja generalno slušam previše muzike
(uzgred, ni jedno ni drugo nije loša stvar, NE ŽALIM SE)

Dvadesetdvogodišnji Tom nam dolazi iz Engleske i njegov prvi album tek treba da izađe krajem ovog meseca. Dobar muzičar iz Engleske? Veoma šokantno i neobično, znam.
Kritika ga je, srećom (ili nesrećom? Ne znam, ne želim da postane previše poznat zato što sam sebična što se tiče muzike koju slušam? Pomešane emocije upomoć????), već primetila, pa je tako već osvojio Brit nagradu ranije ove godine. Kakav početak karijere, ha?
Videćemo gde će ga sve to odvesti, mada ja imam dobar osećaj da ćemo u jednoj od narednih godina sa njim imati who-the-hell-is-Arcade-Fire situaciju na Gremijima. (ako ne znate o čemu pričam, bend Arcade Fire je 2011. osvojio Gremija za album godine iako su tada bili prilično nepoznati široj javnosti, pa je to prouzrokovalo lavinu tvitova koja je glasila WHO THE HELL IS ARCADE FIRE?!?!? I dalje se smejem od pomisli na neinformisane i zbunjene Amere, ah.)
Osim što izgleda kao mlađi, štreberasti brat Ostina Batlera (iako tehnički mislim da je Ostin godinu dana mlađi od Toma, ali nema veze) koji komponuje muziku u podrumu njihove porodične kuće, Tom ima taj divni, prigušeni i na momente prigodno promukao glas kojim peva iskreno napisane lirikse o ljubavi potraćenoj na pogrešnu osobu, ranjivosti i pa, generalno ljubavi. Što duže čitate ovaj blog, shvatate da sam ja prilično slaba na dobre (i iskrene) lirikse, je l’ tako?

Love, I have wounds / Only you can mend

Ako ste posle ovoga ostali nezainteresovani za ovog ranjivog plavog dečaka koji svoje pesme strastveno svira na klaviru… Razmislite ponovo dok vam Another Love svira u pozadini.

…jeste li se zaljubili već? Znam da ja jesam.

P.S. On će dogurati daleko, you heard it here first.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

