Review: Pacific Air-Stop Talking

Pacific Air-Stop Talking: 8.5/10

Ima li lepše stvari nego kad ustanete i mislite da ćete ovaj dan provesti učeći ili da ćete ga samo kvalitetno potraćiti u krevetu gledajući serije, a onda izađe album koji ste toooliko čekali? Upravo se to desilo meni jutros kada sam video da je Pacific Air omogućio stream njihovog debi albuma Stop Talking, koji je zvanično izašao prekjuče (što je veoma simpatičan gest!).
Kao što sam obećao još kad sam ranije pisao o njima: …..a koja najavljuje njihov debi album Stop Talking, koji bi trebalo da izađe 11. juna (tako da kroz desetak dana očekujte još vesti vezane za Pacific Air!), i eto me.
Da unapred kažem da ćete tokom ovog posta možda često nailaziti na reči kao što su SLATKO ili VESELO zato što ja ne znam trenutno kako bih opisao njihov zvuk koji evo već neko vreme iritira moje komšije.
Već poznate pesme, makar iz ovog Spotlight posta, su prezarazna, prolećna himna Float, i pesme Intermission, Roses i So Strange, koje su se našle i na njihovom prvom EP-u Long Live KO KO.
Album započinje pesmom koju, za razliku od eto nekih, nismo imali prilike baš toliko da slušamo, a to je Lose My Mind. I mislim da je ovo bio pametan potez, jer pesma ima tu Float atmosferu, veoma je vesela (vidite), i ima baš ono što ja volim kod braće Lawhon, a to je što je relaksirajuća. Ova pesma je nešto što pustite i nakon toga sve brige budu potisnute u drugi plan dok vi pevušite ili se njišite na stolici kao neki. Nakon toga OPET pametan potez jer upravo posle Lose my Mind dolazi Float koja se savršeno uklapa sa svojom prethodnicom, i odvodi nas na vaš zamišljeni happy place. Potom opet poznate Roses i Move, za koju između ostalog možete pogledati i spot.

I’ve been wrong/ But I don’t care/ I’m not lost/ I know exactly where I’ve been se čuje u prvih nekoliko stihova i bude vam možda malo neobično, zatim usledi I don’t, I don’t want to be alone with you nakon čega opet malo zastanete, ali ubrzo krene instrumental i shvatite, da da ipak je to Pacific Air, i tako bih ukratko opisao Sunshine koja opet ima, sada već za njih tipične, zvižduke u pozadini. Nakon bliske nam Intermission, sledi Suits ovo može biti svačija pesma You talk your shit when no one can see you/You’re drinking by yourself  i Your suits will never change/ But you don’t why/ Your friends don’t try to stay awake, a Pacific Air i ovde realne teme uspešno uklapaju u svoje bajkovite instrumentale. Far Away i Duet In B Minor polako privode album kraju i nešto su mirnije, da ne kažem manje vesele (!), dok vas zvižduci polako odvedu pravo na So Strange koja uspešno stavlja tačku na Stop Talking.
Moje mišljenje je da su Pacific Air napravili odličan debi album, na kom se pesme nalaze u odličnoj, četrdesetominutnoj harmoniji, a kvalitet pesama ne opada niti varira već je konstantan. Uz odlične tekstove i zarazne melodije Stop Talking je odličan materijal za letnji chill na nekoj zavučenoj plaži sa odabranim ljudima, a ako mi ne verujete, prosudite sami.

About soundavenue