New: Fitness Club Fiasco/ Lovelier Other/ The Yum Dee Days

Opet sam naišao na gomilu nove muzike, koju ću opet sastaviti (donekle) tematski. Ovaj put ću vam predstaviti nekoliko laganih stvari koje su IDEALNE za leto koje je konačno stiglo (da ne ureknem).

Prvo, predstavljam vam moje favorite, Fitness Club Fiasco (genijalno ime), bend koji malo liči na Bastille, ali su meni nekako slađi. You’ve got me standing on a goldmine/ When I’m looking into your eyes, peva frontmen Mike Harloff  u pesmi Goldmine, savršenoj sugar-pop pesmi  za nadolazeće letnje vrućine, bilo da se krijete od sunca u sobi ili skačete po plaži.

Drugi na redu su Lovelier Other, mnogo suptilniji, jednostavna produkcija, pomalo poznati instrumentali, koji su super za chill sa svojim easy-going pesmama kao što su kao što su Hidden Shelters ili meni draža Wonderkind. Savršeni ako ste planirali da provedete dan u krevetu listajući neki kul magazin, Lovelier Other su napravili odličan balans između moguće ambijentalne muzike i onoga što bi se moglo naći na vašim letnjim plejlistama.


Kada sam na početku rekao da su favoriti ovog posta Fitness Club Fiasco, to sam rekao nakon dvoumljenja između njih i The Yum Dee Days. I sad kako ih slušam možda mi se čak i više sviđaju, ZAŠTO JE  ŽIVOT TAKO TEŽAK?! U svakom, slučaju ovaj bend iz Brooklyn-a je prava misterija s obzirom na to da nemaju ni facebook, ni twitter, niti svoj zvanični sajt, što je šteta jer bi ovakva muzika trebalo da bude ŠIROKO DOSTUPNA. Neću dužiti, samo ću da kažem da je retro zvuk koji The Yum Dee Days nose sa sobom obavezan ovog leta na mom plejeru, a nadam se i vašem! Ostavljam vas da uživate uz The Future is a Drag.

Ukoliko vas je ovaj 60’s zvuk osvojio, poslušajte ceo njihov debi album Twinzz ovde.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

