New: Praything

Pre neko veče sam crtala nešto za fakultet i pustila sam indi šafl da mi samo ide u pozadini i onda sam naletela na ovo blago. Prvo, iskreno, nisam mogla da se setim ODAKLE JA TO ZNAM OVU PESMU, ali onda sam se lupila po čelu i shvatila da je to Springstin odeven u novo magično ruho.

Kao omađijana sam prosto poletela da saznam ko je odgovoran za ovu divotu i otkrila novu ljubav. Iza imena Praything se krije Ju Kovacevich (da, i mene zanima otkud mu to prezime) iz Bruklina, i to je otprilike sve što znam o njemu. Osim da pravi muziku koja zvuči kao nešto što nije sa ovog sveta i da obrađuje Springstina na vrlo zanimljiv način.

Do sada je objavio samo dva EP-ja i ja se NADAM da ću ga jednog dana ili čuti sa tevea ili da ću čitati o njemu u, recimo NME-ju. Poslušajte ga, stvarno je divan i imam jarku želju da podelim njegovu muziku sa čitavim svetom i da ga podržim.
Oba EP-ja možete poslušati na linku koji ću postaviti ispod.

http://praything.bandcamp.com/

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

