Franz Ferdinand i Manic Street Preachers se vraćaju!

Blagoslovljena bila ova 2013. godina! Nova muzika samo nastavlja da izlazi i niko do sada još nije razočarao (bar mene, ne znam za vas). Imam utisak kao da su svi bendovi koje slušam odlučili da objavljuju nove albume ove godine. Fali im samo neko… Da, Interpol, vas gledam.
Elem, nema veze, prebolećemo to što su Interpol i dalje na pauzi zato što imamo gomilu nove muzike da nas teši!

Franz Ferdinand su objavili do sada već dva nova singla, Love IlluminationRight Action, podsetivši nas sve zašto ih volimo. I dalje su energični i gitarski rifovi svojstveni njima vas razdrmaju u sekundi. Čak je i spot za Right Action tako tipični Franz Ferdinand, a to dokazuje i činjenica da je isti režiser režirao i njihovu možda najpoznatiju pesmu Take Me Out. I kao što je to recimo slučaj sa Arctic Monkeys i White Lies, i FF su ostali privrženi zvuku koji su i ranije negovali, s tim što zvuče zrelije i jednostavno bolje.

Ne možete da zamislite koliko sam se obradovala kada sam na Tviter profilu časopisa NME videla da su Meniksi objavili novi singl. Mislila sam da nećemo više ništa čuti od njih, s obzirom na to da su pričali o pauzama i o tome kako im je propalo pisanje folktronica albuma (folk + elektronika… Nećemo zalaziti u to kako bi to zvučalo, Niki Vajr je čudna biljka.), a i, iskreno, imaju dugu karijeru iza sebe i bilo bi mi logično da su se razišli, iako bih to, kao ogroman fan, teško prihvatila. Međutim, odjednom se pojavljuje Rewind The Film! I još je gost na pesmi gitarista Richard Hawley. Naglasih gost zato što većinu pesme peva on, a ne pevač James Dean Bradfield, što je možda čudno na prvo slušanje, ali hej, to su Meniksi, oni vole da nas iznenađuju. U svakom slučaju, pesma zvuči kao da je sa  albuma This Is My Truth, Tell Me Yours, što je kod mene ogroman plus, jer mi je to možda najdraži njihov album. I spot je lep i vrlo filmičan. Nemam ništa da dodam, sem Dobrodošli nazad, najdraži moji Meniksi, kad sam vas čula možda sam malo plakala od sreće a možda i nisam. Poslušajte!

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

One response to “Franz Ferdinand i Manic Street Preachers se vraćaju!

  1. sasa

    Ja sam blago rečeno veliki fan MSP i mislim da je ovo previše folk za mene,tj. ne vidim tu neku sličnost sa This Is My Truth, Tell Me Yours !Iskreno se nadam da neće sve pesme na albumu ovako zvučati ali…nadam se nastavku Journal for Plague Lovers albuma jer to su pravi Meniksi!
    A biće prilika i to vrlo brzo pošto su snimili još jedan album!

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

