Spotlight: Repetitor

Pre svega, Mario je otišao na (zasluženi!) odmor i ostavio mene da malo sama vodim blog. Dakle, osuđeni ste na nedelju i po dana samo mojih tekstova. Vežite se, polećemo!

S obzirom na to da nastojimo da podržimo domaće bendove vredne slušanja koliko god možemo i da smo iz tog razloga krenuli o istima da pišemo i na blogu, u maniru Spotlajta od prošle nedelje (kada smo pisali o predivnim Stray Dogg), mesto u žiži sad ustupamo Repetitorima.
Boris, Ana-Marija i Milena su oformili bend 2005. godine, i otkako su se pojavili postali su ime na koje mahinalno pomislite kad god se spomene Nova srpska scena ili Zgrada BIGZ-a. Usput, nije li sve to sa NSS-om i BIGZ-om vrlo filmično? Nekako mi ima tu kulturno-revolucionarsku atmosferu sve to… Ili ja gledam previše filmova i sve povezujem sa revolucijama u Francuskoj u poslednje vreme.
Repetitore smo prvi put čuli na kompilaciji Jutro će promeniti sve? i to je ujedno bio i njihov prvi studijski snimak, singl Ja.

Njihov debi album Sve što vidim je prvi put je izašao 2008. godine, a singlove Opet jak Ogledalo su pratili i dosta zanimljivi spotovi rađeni u stop-motion tehnici.

Kada bi me neko pitao da ukratko opišem Repetitore, rekla bih da su gnevni, glasni i odlični (i da su samim tim dobri predstavnici njihove izdavačke kuće – Odličnog hrčka). Neverovatno je koliko energije njih samo troje stvaraju. Frantični ritmovi i gitarski rifovi i Borisovo nervozno i gnevno pevanje fantastično sročenih liriksa čine njihove svirke posebnim iskustvom, bacaju vas u londonsku / njujoršku andergraund scenu osamdesetih i ta rovitost à la Sonic Youth vas ostavi u nemiru u kojem na neki uvrnut način uživate.

U pravom trenutku sa njihovog drugog albuma Dobrodošli na okean je sve ono što sam pokušala upravo da vam dočaram, sa sve prikladnim, zagušljivim spotom.

Imam običaj za Repetitore da kažem Toliko su dobri da mi je prosto žao što su iz Srbije, ali sa druge strane sam nekako zahvalna što su baš odavde jer umnogome osvetlavaju obraz srpskoj muzičkoj sceni. Živeo gnev!

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

