Spotlight: Inje

Dok sam pisala spotlajt o Repetitorima prošle nedelje, momentalno mi je pao na pamet još jedan odličan domaći bend koji bih želela da spomenem na blogu (i sad dok kucam ovo sam se setila još jednog… No, otom-potom.), tako da, evo, već treću nedelju za redom Soundavenue ima ediciju made in Serbia spotlajtova.
Inje su, kako to i njihov oficijalni sajt skromno kaže, elektropop grupa iz Beograda. Ja sam ih prvi put čula kao predgrupu Hurtsima u Beogradu pre dve godine. Nisam ni očekivala da će imati predgrupu, a onda su se oni pojavili i sećam se da nam je svima danima posle koncerta u glavi bilo (osim Hurtsa, naravno) ponedeljak, utorak, sreda, četvrtak, petak… bedak i da smo pričali kako moramo detaljnije da ih preslušamo.

Njihove pesme su pevljive i slatke uz taj neki retro osećaj kojem doprinose zvuci sintisajzera. Poslušajte samo Danas i recite da vam momentalno nije ostalo u ušima i da niste već zapamtili reči.

Čujem vas kako kažete Baš ti hvala, Sofija, sad ću danima pevati DAAANAS SI USTAO NA LEEEEEVU NOGU, PROČITAO VEEESTI I POPIO JOOOOGURT. Nema na čemu, i drugi put, zato sam ovde.
Sećate se kada sam rekla da su mi Repetitori toliko dobri da ponekad žalim što su iz Srbije? E pa, isti osećaj imam i za Inje.
…okej, imam takav osećaj za većinu domaćih bendova koje slušam, ALI ONO ŠTO ŽELIM DA KAŽEM JE da mi je žao što ne dobijaju dovoljno pažnje, jer stvarno zaslužuju mnogo više. Tako da, ukoliko niste nikada slušali ovaj divan bend, učinite to odmah, a ja vas za kraj ostavljam sa pesmom Lego koja će učiniti da se pokajete što ih ranije niste poslušali.

P.S. Mogu li samo da kažem koliko mi je lep deo Znam / Mrziš je bez razloga / Tražiš utehu u knjigama, nisam tačno sigurna zašto, samo mi je… Lep. 

P.P.S. Malo sam se zanela pa sam zaboravila da spomenem da možete daunloudovati sve njihove pesme direktno sa njihovog sajta ovde.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

