Spotlight: Rhye

Dugo sam razmišljao o kome bih pisao, i ove nedelje sam se odlučio za Rhye. Ono što je meni interesantno, i što bih pomislio i ja da nisam još ranije čitao pre prvog slušanja, je da svi misle da je vokal ženski, a zapravo je u pitanju Mike Milosh koji zajedno sa Robinom Hannibalom formira ovaj feeeeenomenalan duo, koji, prema mom mišljenju, još uvek nije dobio zasluženu pažnju. Makar u Srbiji.

Uz nekoliko minuta pauze kako bih izbegao klišee, nisam smislio ništa drugo osim obavijeni velom misterije kako bih opisao njihove početke. I stvarno, u startu se nije puno znalo o njima, i mislim da je to upravo privuklo publiku i medije.
Ono što je meni fascinantno kod Rhye jeste što imaju odličan balans između muzike koja ima sve predispozicije da bude ambijetalna  i onoga što slušamo u najintimnijim trenucima. Rhye vas iz svoje neposrednosti i suptilnosti uvuče u intimu koju ne delite, ili pak to radite sa odabranima.


Da stvar bude još bolja, Rhye imaju savršene lyricse pred kojima pucaju sve emotivne barijere i kada postajete ranjivi, bez da vas je toga, na primer, sramota (opet kliše, ali svi koji slušaju Rhye znaju o čemu pričam!). Mislim: Make love to me one more time/ Before you go away/ Why can’t you stay na The Fall, Don’t call me love unless you mean it na Shed some blood, ili It’s just my nature/ I ruin love i We got three days to feel each other/ We got three days to sing this song na 3 Days.

Album Woman, koji ja smatram jednim od najboljih u 2013., vas jednostavno obuzme. Nekoliko puta sam hteo da napišem da su njihove pesme sexy, ali sam shvatio da je prikladnija reč senzualne i dok Milosh peva o ljubavi i vezama vi se do kraja nađete u vezi sa ovim predivnim albumom.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

