Spotlight: Kodaline

Kodaline (prethodno poznati kao 21 Demands) nam dolaze iz Irske (zamislite, ovog puta nije u pitanju London ili Mančester!) i žanrovski su svrstani u alternativni rok, međutim, dozvolite mi da vam ja  kažem koji je to žanr muzike – onaj za plakanje. Znate dobro o čemu pričam, ima tako nekih bendova koji su jednostavno idealni da ih pustite kad ste tužni ili setni iz nekog razloga – ne da biste se oraspoložili, nego da biste sebe, u tipičnom mazohističkom maniru ljudske prirode, još više ubedačili. E pa, takvi su Kodaline.
Njihov debi album In a Perfect World je izašao pre nešto manje od mesec dana, a singlovi koji se izdvajaju su All I Want High Hopes.

Pre svega, možemo li na minut da porazgovaramo o spotu za All I Want. Kao da pesma nije dovoljno tužna sama po sebi, i kao da liriksi ‘Cause you brought out the best of me / A part of me I’d never seen / You took my soul wiped it clean / Our love was made for movie screens / But If you loved me / Why did you leave me ne bole dovoljno, oni još i snime srcecepajući spot. Kako se samo usuđuju.

In a Perfect World je, doduše, dobio prilično stroge kritike – zamera im se manjak inovativnosti i nekim kritičarima zvuče dosadno i kao da ne znaju da iznesu emociju onako kako su zamislili da urade to. Što se mene tiče, osvojili su moje mazohističko srce na prvo slušanje, a samo sam ih još više zavolela kad sam čula ovu obradu jedne od mojih najomiljenijih pesama na svetu.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

