Top 5 najiščekivanijih albuma do kraja 2013.

topp5

The National, Editors, White Lies, Kanye West, Jay-Z, Disclosure i da ne nabrajam dalje, pošto je to sasvim dosta da shvatimo da je 2013. jedna od najboljih godina u muzici gledajući nekoliko prethodnih. Kao da to sve nije dosta, i drugi megatalentovani izvođači su odlučili da učine ovu godinu još boljom…koliko je to moguće.
Pre nego što počnem, voleo bih da pomenem neke izvođače i albume koji žanrovski nisu naš rejon, ali je činjenica da će su veoma iščekivani i da će biti jedni od najprodavanijih (vrlo moguće i više od ovih na mojoj listi): Beyoncé (TBA), Lady Gaga ARTPOP, Azealia Banks Broke With Expensive Taste (koji se već toliko dugo odlaže da više nisam ni siguran da li želim da ga preslušam), Justin Timberlake The 20/20 Experience: 2 of 2, i poslednja, a sigurno i najmanje bitna, nažalost i album Katy Perry Prism. I pomenuo bih Halcyon Days predivne Ellie Goulding koji na listu nije ušao iz prostog razloga što je reizdanje, a takođe i In Rolling Waves kojim će nas The Naked and Famous zasigurno očarati.

5. M.I.A.Matangi (TBA)

Skoro sve što sam imao da kažem o njoj, rekao sam ovde. Da rezimiramo: jedan od najboljih savremenih (ženskih) izvođača, odlični tekstovi, Bring The Noize kao single koji najavljuje album je dovoljno dobar da nas zainteresuje i svakako jedva čekamo da vidimo šta će nam M.I.A. ovoga puta servirati, što, u svakom slučaju, ne može biti loše.

4. The 1975The 1975 (2. septembar)

Koliko hype-a oko ovoga benda, u stanju sam da ih više ni ne slušam…ali ne mogu kada su preslatki. Ne slažem se potpuno sa celom famom oko njih mislim da su se pojavljivali i bolji bendovi, a i razočarali su me kada sam čuo neke live performanse na kojima mi i nisi baš sjajni. To sve i dalje ne poriče činjenicu da se ovaj album toliko iščekuje i da će, ukoliko ne flopnu i odrade dobar posao kao sa do sada poznatim pesmama, ovaj debi album sigurno završiti na godišnjim top listama.

3. HAIMDays Are Gone (30. septembar)

Neću da dužim, ko je pročitao post od pre nekoliko dana sasvim dovoljno je upućen u sve detalje u vezi sa prvencom sestara Haim. Ukoliko ste, pak, propustili, sve informacije nalaze se ovde.

2. Arcade Fire-TBA (29. oktobar)

Ahhhh, konačno. Toliko dugo sam čekao da se ova vest dogodi i toliko puta ponovio A ZAMISLITE PORED SVEGA I ARACDE FIRE IZBACE ALBUM i moja sreća kada sam ugledao ovu vest je neopisiva. Za sada se još ništa ne zna, osim što je kroz medije prošla informacija da bi album mogao da se zove Reflektor. Mislim da je potrebno čudo da oni objave nešto loše, tako da, nadam se da neću ureći, nemam sumnje u ovaj album, i spokojno čekam 29. oktobar.

1. Arctic MonkeysAM (9. septembar)

Ako uzmem u obzir R U Mine?, Do I Wanna Know i Why’d You Only Call Me When You’re High, to me dovodi samo do zaključka da Arctic Monkeys za sada imaju 3/3 besprekorne pesme čime su zaslužili da se nađu na prvom mestu. Ako tome dodamo da je Alex izjavio da je album inspirisan komplicijskim albumom VU The Velvet Undergrounda, o čemu dalje da pričamo? Doduše, jeste rekao i da album malo zvuči kao Dr.Dre, ali to je samo Alex being Alex. Mogu samo da kažem da su se “mankizi” zvanično vratili, sa stilom, i to savršenim.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

