Artist of the Week: Frank Ocean


I dalje nisam siguran da li je pametno od mene što pišem o tebi. Pišem kao da ti se obraćam, Frank, zato što bi u suprotnom neki klasičan tekst  pojeo sve moje emocije. Love me now, when I’m gone, love me none. Emocije  koje tvoja muzika poruši, ali ih u isto vreme ponovo poređa na police kao ja kada ređam knjige dok spremam sobu, kao što to radim upravo sada u pauzama koje koristim kako bih neke stvari ipak ostavio neizgovorene. Skoro sam pričao o stihu Quiero hacer contigo lo que la primavera hace con los cerezos Pabla Nerude sa drugaricom, a možda ti je poznat i iz serije Orange is the new black. Taj stih je manifest tvoje muzike, jer ti, Frank, budiš najdublje u slušaocima, i meni, ukoliko te zapravo slušaju.

Ako se sećaš tvog pisma, a naravno da se sećaš, skoro sam upoznao neke drage ljude koji kažu da je njihova priča slična kao tvoja, i to je ono što je tvoj kvalitet-stvarna obraćanja, pevanja o iskrenim emocijama, koja omogućavaju identifikaciju što je nešto što retko može da se čuje kod drugih muških izvođača. It’s a bad religion to be in love with someone who could never love you. Skoro nisam čuo album, a kamoli dva koja odjekuju tolikom snagom kao što su Nostalgia, Ultra i Channel Orange.

Tolikom snagom, Frank, da ponekad steknem utisak da je slušanje tvoje muzike autodestrukcija, muzički mazohizam, neprijatnost koja nemoguće prokleto prija. While the sky burns there wasn’t room for you and I. Zapravo, dugo sam mislio da neću moći da pišem o tebi, i dalje mislim da je možda trebalo da uzmem nekog drugog, nemoj se uvrediti, jednostavno neke stvari ne mogu da zapišem. Ne znam ni šta da napišem više, a da ne pomisliš da je ovo neka hiperbolizacija tvoje muzike, ili neka uvrnuta blog-oda, ali stvarno, otkad smo se sreli 2011. bio si odličan drug. I ne znam kako drugačije da se objasnim, osim da sam zahvalan što si uleteo u moj život, nešto slično kao što kažeš na početku Thinking Bout You, znaš? Stoga-hvala.


About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

