Top 5 jesenjih pesama

Možda je još uvek rano za ovaj top 5, ali ne možemo pobeći od činjenice da se leto privodi kraju i da nam se jesen bliži. Ne znam za vas, ali jesen je moje omiljeno godišnje doba, i iskreno, imam prilično podugu jesenju plejlistu, ali pokušaću da napravim njenu skraćenu verziju. Uzgred, ako očekujete November Rain ili bilo koju drugu …Rain pesmu na ovoj listi… Pa, mogu samo da kažem da toga ovde nema.

5. Ben Howard – Esmerelda

Ben je moja jako velika ljubav zato što ima taj glas u kojem se možeš utopiti, ali volim da ga slušam dozirano, tokom jeseni. Ima nečeg prigušeno jesenjeg u njegovoj muzici i boji glasa. Prosto osećate rezak novembarski vazduh koji vam nagoveštava da je zima blizu dok slušate neke njegove pesme, a opet ima i onih koje zvuče kao prijatna, topla jesen. Esmerelda je od onih prvih.

4. The Velvet Underground – Sunday Morning

Neko je rekao jesen u Njujorku? Sa sve bronzanim šuškavim lišćem sa drveća Sentral parka? Mhm. To je ova pesma.

3. Patrick Wolf – Bluebells

Možda sam ovo samo ja (recite mi da nisam!), ali Bluebells je jesen u jednoj pesmi. Mračna je i teška na specifičan i lep način, još kad se ukombinuje sa zemljanim bojama i motivima šume iz spota, dobijete savršenu jesen u četiri i po minuta. Plus, ja uvek kažem da kada bi bila dan, jesen bi bila nedelja (takođe jedan od razloga zašto sam uvrstila Sunday Morning na ovu listu), a Patrik ovde peva o “long month of Sundays”, tako da, eto, još jedna jesenja asocijacija (zanemarićemo Now this is our final December deo, poenta je da pesma ima jesenju atmosferu, okej).

2. Interpol – Evil

Neko je rekao jesen u Njujorku ali sa mračnim ulicama mokrim od kiše koja je padala ranije tog dana? Mhm.

P.S. Antics je moj ultimativni jesenji album.

1. Suede – Everything Will Flow

Ah, došli smo i do moje najomiljenije jesenje pesme. Moram da priznam da sam joj tu titulu dodelila na osnovu ličnih asocijacija (slušala sam je dosta u jesen kada sam upisala srednju školu – što će reći u vreme kada sam preživljavala užasne egzistencijalne krize), ali morate priznati da je prilično jesenja. Jesen je simbol novih početaka, je l’ tako? To je jedan od razloga zašto je toliko sjajna… Ali i zastrašujuća. I zato je Everything Will Flow tu da nas bodri tokom jeseni. Okej, to je zvučalo patetičnije nego što sam se nadala da će zvučati, pa da vas ne ostavim sa nečim toliko sladunjavim – violine na početku nekako zvuče kao jesenji vetar, a i jednostavno morate voleti ovu pesmu zbog Bretovog Sleep away and dream a dream, life is just a lulla-buh-byyyyyyyyyy.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

