Introducing: Ben Mazué

Hej, ima li frankofila među vama? Ako vas ima – greetings moji prijatelji, ja sam od vaše vrste. Zapravo, toliki sam zaljubljenik u francuski da mi na njemu sve prelepo zvuči – što je super – ali ima i svoju lošu stranu, jer nisam sigurna da sam u svim slučajevima kompetentna da odredim da li je neki francuski izvođač kvalitetan ili ne, jer, bože moj, meni svaki zvuči odlično. Međutim, kada sam pre neki dan naišla na ovog sjajnog čoveka, nisam imala dilemu da li je kvalitetan ili ne – mislim, halo, francuski rep uz akustičnu gitaru? Bring. It. On.
Ben nije toliko nov na muzičkoj sceni – njegov prvi EP je izašao 2007. godine, međutim, prosto sam morala da ga uvrstim u Introducing kategoriju jer još uvek nažalost nije dobio dovoljno medijske pažnje.
Dajte mu šansu čak i ako ne razumete francuski, jer verujte mi, stvarno je dobar a, i, ustalom, zar ne želite da saznate koliko uvrnuto zvuči rep na francuskom?

…ali Ben zna da peva i na engleskom.

…i oh, by the way, lekar je. Ah, Francuzi.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

