Introducing: KHUSHI

Evo i neko na koga sam potpuno zaboravio, KHUSHI (do pre nekoliko stilizovano K H U S H I), je u jednom trenutku čini mi se krenuo, pa (ne)stao, i stvarno jedno vreme sam izbrisao iz mozga uopšte njegovo postojanje. KHUSHI nikada nije ni dobijao neku pažnju ja sam ga viđao po nekim alternativnim sajtovima, tumblr blogovima, ali to je otprilike to. I zbog toga mi je veoma žao, a kroz rečenicu-dve ćete i sami shvatiti žao. KHUSHI se vraća sa Magpie (ponovo), koji je nešto malo produkcijiski dorađen i izmenjen, singlom koji zvanično izlazi 7. oktobra, a koji je propraćen i odličnim spotom.  Dole odmah možete pogledati kako KHUSHI izvodi Magpie pre pola godine za Burberry Acoustic sessions, a potom pogledati spot i čuti, novu, “poboljšanu” verziju (iako je meni draža stara, akustična) pesme.


About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

