Spotlight: Nina Nesbitt

20130923_2048081

Da sam slušala ovu talentovanu slatkicu iz Škotske intenzivnije kada sam pisala Top 5 ženskih izvođača koji čine ovaj svet lepšim, ona bi se svakako našla na toj listi – makar kao bonus izvođač – ali nisam i žao mi je zbog toga. To je verovatno zato što u to vreme nije dobijala baš toliku medijsku pažnju. Međutim, u poslednje vreme je dobija sve više i više (potpuno zasluženo, ako smem da dodam!) i zato je zauzela mesto u našem današnjem Spotlajtu.
Iako je veoma mlada (ima isto godina koliko i mi, uzgred budi rečeno. Mladi i uspešni ljudi me u isto vreme i frustiriraju i fasciniraju.), već je uspela da pridobije publiku pre svega u Velikoj Britaniji, a potom i u Evropi i da postane miljenica Prvog programa BBC radija. Singl koji joj je svakako doneo sve to je Stay Out što je donekle i logično, jer je veseo, pevljiv i odiše nekom bezbrižnošću i mladalačkim duhom.

Nina je nešto kao ženski ekvivalent Edu Širanu (koji ju je i pozvao da ide sa njim na turneju i čak se i pojavila u spotu za njegovu pesmu Drunk… Očigledno i oni osećaju povezanost.), plus izgleda kao mešavina neke slatke vile i kanadske pevačice Coeur de Pirate (recite mi da nisam jedina koja vidi tu sličnost?) i kako onda da se bezuslovno ne zaljubite u nju? Teško mi je da poverujem da bilo koga može da ostavi ravnodušnim ili – još gore – da se nekome uopšte ne svidi na prvo slušanje (ili, još površnije – na prvi pogled). Drago mi je kad se pojave mladi izvođači koji dokažu svim skepticima da pojam kvalitetna muzika nije nešto što pripada prošlosti.
Nina je za sada objavila pet EP-jeva i mi sa nestrpljenjem čekamo njen debi album, a dok to radimo – poslušajmo predivnu Statues.

PROMO Nina Nesbitt universalmusic.rs (1)-p18584gscn1gfg1vnt2a1vo9rvv

…između ostalog, Soundavenue je bio na sinoćnjem koncertu Selah Sue na kojem je kao predgrupa nastupala Nina i imali smo prilike da malo porazgovaramo sa njom, pa evo i tog intervjua:

  • Times te je okarakterisao kao „zvuk britanske omladine“, s obzirom na to da smo istih godina, zanima me u kojoj meri misliš da se tvoj život razlikuje od života ostalih tinejdžera? Da li ti je nekada čudno kada vidiš u publici ljude samo godinu-dve mlađe, ili još bolje, godinu-dve starije od tebe? Kakav je osećaj biti, na neki način, uzor mladima?

Da, hm, pa zapravo je prilično čudno. Svi moji prijatelji su upravo krenuli na fakultet i idu na žurke, dok ja…idem na turneje i nemam stalno prebivalište, što je totalna suprotnost, ali ne bih želela ništa drugo, uživam u ovome što je drugačije. Jeste malo čudno biti uzor, uslovno rečeno, drugim mladim ljudima, ali je istovremeno i veoma kul, i drago mi je ako sam neke mlade ljude ohrabrila da se bave muzikom.

  • Da li su ti turneje sa Ed Sheeranom i Example-om pomogle da se razviješ još više kao umetnik?

Mislim da mi je svaka turneja koju sam radila pomogla da se razvijem kao umetnik bilo da sam radila sa Ed Sheeranom, Example-om ili kada su to bili Rizzle Kicks. Ta iskustva su mi poprilično pomogla, najviše sam učila gledajući njih kako nastupaju, tako da definitivno sam iz svega toga izašla kao još veći umetnik.

  • Imaš 5 EP-a, ali trenutno radiš na debi albumu sa Jake Goslingom koji je između ostalog radio i sa Sheeranom i Palomom Faith. Da li možemo da očekujemo neke novine, ili ćeš se držati svog, u neku ruku, prepoznatljivog zvuka?

Za mene, svaki EP je potpuno drugačiji od prethodnog, inače bi mi bilo prilično dosadno u životu, tako da uvek vodim računa da ubacim nešto novo. Ovaj album će biti malo ozbiljniji, i eto da kažem, zreliji.

  • Tvoja muzika je pomalo intimna i slatka, ali večeras ne nastupaš u tako malom prostoru koji bi recimo bio primereniji. Da li si uzbuđena zbog toga, je l’ misliš da ćeš moći to da izvedeš?

Da, definitivno ću moći. Imam i bend sa mnom što je odlično. Već sam bila na turnejama kada sam gostovala po prepunim arenama kada sam bila supporting act za Example-a, kad sam imala 16,17 godina. Ako sam tada mogla da nastupam samo sa gitarom, sada, sa bendom, svakako osećam dovoljno samopouzdanja da to radim, jedva čekam.

…i Nina zaista jeste održala sjajan koncert sinoć u Kombank Areni, nakon čega smo se zaljubili u nju još više.

Njen aktuelni EP Stay Out možete preslušati ovde.

Zahvaljujemo se puno Universal Music-u koji nam je omogućio intervju.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

