New: Tor Miller – Follow Me

Postoje neki izvođači koje nas dvoje volimo da zovemo Soundavenue bebice zato što još nisu toliko poznati i još uvek se vredno probijaju na svetsku muzičku scenu, a mi ih volimo i podržavamo do neba. Tor je jedan od bebica i definitivno je jedan od naših najboljih otkrića ove godine i teramo ljude da ga slušaju kad god imamo priliku za to. Moramo poraditi na tome da sazna kakav fanbase ima u Srbiji.
Elem, dospeo je na MTV Hive sa pesmom Follow Me i ja, iskreno, ne mogu biti ponosnija (radi mi majčinski instinkt, ipak se radi o bebicama!).
Follow Me i priču o njenoj tematici možete poslušati i pročitati ovde, a možete se podsetiti i njegove druge dve pesme Headlights Hold The Phone ovde, za slučaj da ne možete da se setite ko je Tor. A i ako ste zapamtili ko je on, apsolutno nije na odmet slušati ga na ripitu. Međutim, kao što sam već više, više puta rekla, ZAPAMTITE OVO IME.

About soundavenue

https://www.facebook.com/soundavenueblog

Leave a Reply

Facebook Page

Categories

